كاشت مو طبيعي - راهنماي معتبر پيوند موي سر در سال ۱۴۰۰

۶۱ بازديد

كاشت به روش FIT؛ پس FUT روش پيشرفتهتري به نام FIT با هدف بهبود معايب روش پيشين معرفي شد كه اين روش نيز اگر چه توانسته بود سطح عملكرد بالاتري را در كلينيك كاشت مو به ارمغان آورد اما باز هم به دليل معايب مختلفي چون نياز به جلسات مختلف، تورم و خونريزي در محل كاشت، نياز به استراحت جهت سپري نمودن دوران نقاهت و… افرادي كه داراي موهايي كم پشت در نواحي مختلفي چون سر، ريش، مژه و.. در واقع در ساير روشهاي پيشين معمولاً بانك مو از قسمت موهاي سر (پشت سر) كه تراكم بالاتري داشتند گرفته ميشد اين درحالي است كه در اين روش بانك مو از موهاي قسمتها ديگر بدن گرفته شده مثل ريش. بدين معني كه بدن آنرا مي پذيرد يا نه.

كاشت مو - همه چيز درباره كاشت مو

 

پرپشت بودن مو يكي از فاكتورهاي مهمي است كه بر زيبايي به خصوص زيبايي زنان تاثير ميگذارد . ممكن است در تبليغات يك موسسه و يا كلينيك كاشت مو ببينيد كه نوشته شده كاشت مو بيش از 16000 تار مو يا ادعا شود كه موهاي شما همانند و يا حتي پرپشت تر از دوران جواني و نوجواني قبل از ريزش خواهد شد كه اين البته درست نيست و صرفا تبليغاتي است براي جذب مشتري.

آيا استفاده از موهاي صورت براي كاشت تركيبي امكان دارد ؟

عوامل متعددي وجود دارند كه در كنار يكديگر جذابيت ظاهري فرد را تشكيل ميدهند از جمله اين عوامل برخورداري از موهايي زيبا و درعين حال پرپشت ميباشد. تا زماني كه علت اصلي و چگونگي ريزش مو در خانم ها كشف نشده، نميتوان هيچگونه اقدام درماني براي آنها انجام داد چرا كه اين امكان وجود دارد كه پس از كاشت مو، دوباره دچار ريزش مو شوند همچنين بسياري از زناني كه داراي الگوي ريزش موي منتشر هستند، داوطلبان خوبي براي پيوند مو نميباشند.

در طراحي خط مو و كاشت موي جلوي سر به علت ظرافت هاي خاص از اين روش استفاده مي شود. آيا استفاده از موهاي صورت براي كاشت تركيبي امكان دارد ؟ روزي كه براي انجام كاشت مو به روش fue به كلينيك مراجعه ميكنيد حتما يك نفر را به عنوان همراه داشته باشيد تا پس از اتمام جراحي شما را به منزل برساند. پيوند موي طبيعي با استفاده از روش اف يو تي بيش از 20 سال است كه توسط متخصصان انجام ميشود؛ نتايج موثر كاشت مو به روش FUT، اين روش را براي سالها به عنوان بهترين روش كاشت مو طبيعي معروف نمود.

امكان استفاده موهاي بخشهاي مختلف بدن به عنوان بانك مو؛ معمولاً در روشهاي ديگر كاشت، بانك مو به مكانهاي خاصي محدود ميشد. هرچه مدت زمانيكه مو خارج از بدن مي­ماند بيشتر گردد، احتمال موفقيت پيوند مو كاهش يافته و اين امر سبب مي­ گردد تا موهاي كاشته شده رويش مجدد نكنند زيرا بافتِ كاشته شده به اين دليل كه مدت زمان زيادي بين برداشت و كاشت را تجربه كرده است كيفيت خود را از دست داده است.

زيرا اين افراد داراي ذخاير مو (بانك مو) مناسبي در بخش پشتي سر يا ساير مناطق بدن نيستند. علاوه بر اين داروهايي مانند ماينوكسيديل و ساير داروهاي رشد مو توسط پزشك براي تقويت موها تجويز ميشود.

رسيدن به مرحلهي رشد كامل مو ممكن است حتي تا يك سال نيز به طول بيانجامد بنابراين بايد صبور بود و اجازه داد تا موها به آرامي مسير رشد خود را طي نمايند. كاشت مو از جمله روشهاي تضميني و مؤثري است كه در طي چند سال گذشته رونق گستردهاي پيدا كرده است. يكي از روش هاي جديد كاشت مو كه امروزه افراد بسياري را به خود جذب كرده است، كاشت مو به روش كاشت موي مستقيم (Direct Hair Implant) با نام مخفف DHI مي باشد. كاشت به روش ميكرو SUT؛ در اين روش كاشت نيز متخصص ميتواند با سرعت بسيار بالايي به استخراج گرافت و كاشت موها بپردازد به طوري كه كليهي اعمال كاشت تنها در يك جلسهي ۸ ساعته به پايان خواهد رسيد و هيچگونه بخيه يا برشي نيز در سر او ايجاد نخواهد شد.

كاشت مو محدوديت سني ندارد

 

SUT از جمله روشهاي كم خطر كاشت مو بوده كه توانسته در سراسر جهان علاقمندان بسياري را به خود جلب كند و دليل اين حجم از اشتياق به استفاده از اين روش، علاوه كاهش معايب و عوارض، ماندگاري موهاي كاشته شده يعني چيزي كه هر فردي بعد از انجام كاشت انتظار دارد ميباشد.

به همين دليل يكي از مهمترين مسائلي كه در كلينيك VIP مورد توجه قرار ميگيرد استفاده از جديدترين تكنولوژيهاي موجود و دستگاه سه بعدي ليزري براي ايجاد خط رويشي طبيعي متناسب با درخواست متقاضي ميباشد. شما با حضور در مطب مي توانيد از ساير خدمات ما، مثل كاشت ابرو و كاشت ريش و سيبيل نيز استفاده كنيد. لازم به ذكر است كه اين روش تنها در برخي كلينيكهاي تخصصي كاشت مو انجام ميپذيرد.

اين دستگاه در مرحله برداشت همانند روش FIT بوده و به دليل اسكن و دقت بالاي آن مناسب ديده شده اما در هنگام كاشت هنوز با روش دستي در رقابت بوده و بسياري از متخصصين روش دستي را به دليل كاشت نامنظم تر طبيعي تر و مناسب تر ميدانند. در حالي كه پانچ كند دور واحد فوليكولي را پوشش مي دهد و در حين حال آن را از بافت هاي نرم مجاور جدا مي كند.

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.